Jesteś tutaj
Powiedz nam, co myślisz o promocji Augustowa – czekamy na Twoje zdanie!
Uaktualnione przez Anna Samel, 14/02/2017, Wysłane przez Anna Samel, 14/02/2017
Ruszają prace nad opracowaniem Strategii Promocji Marki Augustowa na lata 2017-2020. Serdecznie zapraszamy mieszkańców do włączenia się w proces tworzenia strategii i podzielenia się z nami swoją opinią na temat dotychczasowych działań promocyjnych oraz kierunków, w jakich powinna zmierzać promocja Augustowa w przyszłości.
Zaangażować się można w dwojaki sposób. Serdecznie zachęcamy mieszkańców do wypełnienia anonimowej ankiety internetowej tutaj.
Ankietę wypełnić można do 28 lutego 2017 r. Jej wyniki posłużą określeniu sposobu komunikacji marki Augustowa oraz kierunków działań promocyjnych.
Jednocześnie gorąco zapraszamy wszystkich mieszkańców: młodzież, seniorów, przedsiębiorców oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych na warsztaty, podczas których poprowadzona zostanie dyskusja o mocnych i słaby stronach miasta, o naszych atutach i sposobach na wykorzystanie ich w komunikacji, a także o tym, do kogo i jak kierować działania promocyjne. Warsztaty, otwarte dla wszystkich mieszkańców, odbędą się w czwartek, 23 lutego o godzinie 16:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Augustowie.
Warsztaty poprowadzi Michał Tragarz - socjolog (Instytut Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego), animator społeczny, koordynator ekspert w Centrum Edukacji Obywatelskiej. Prowadził badania na zlecenie m.in. Towarzystwa Inicjatyw Twórczych "ę", Fundacji Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego, OPS Urzędu m. St. Wola. Twórca i współtwórca koncepcji oraz badań „Diagnoza sytuacji szkolnej demokracji w Gruzji” oraz „Obszary Natura 2000 a społeczność lokalna”.
Zgromadzone wnioski z ankiet i dyskusji z mieszkańcami podczas warsztatów stanowić będą podstawę do określenia celów i kierunków działań promocyjnych Augustowa na lata 2017-2020. Wszystkie opinie, pomysły i sugestie mieszkańców są dla nas bardzo ważne, dlatego gorąco zachęcamy do włączenia się w prace nad strategią!
Poniżej publikujemy Strategię Marki Miasta Augustowa na lata 2010-2015, jej podsumowanie oraz System Identyfikacji Wizualnej Miasta Augustowa wprowadzony w 2016 r.
LINKI
Ankieta internetowa dot. oceny działań promocyjnych
PLIKI
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
System Identyfikacji Wizualnej Miasta Augustowa | 2.99 MB |
Podsumowanie Strategii Marki Miasta Augustowa na lata 2010-2015 | 942.46 KB |
Strategia Marki Miasta Augustowa na lata 2010-2015 | 2.27 MB |