Jesteś tutaj

Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Administracyjnych w Urzędzie Miejskim w Augustowie

Kandydaci aplikujący na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Administracyjnych powinni posiadać obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowaną opinię, wykształcenie wyższe oraz staż pracy minimum 1 rok. Niezbędna jest także znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Kodeks postępowania administracyjnego. Znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), umiejętności redaktorskie oraz znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym.

Osoba pełniąca obowiązki na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. realizacja zadań własnych gminy w związku z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, współpraca z organizacjami pozarządowymi, Augustowską Radą Działalności Pożytku Publicznego i Augustowską Radą Seniorów, monitorowanie i informowanie o zmianach aktów prawnych regulujących działalność sektora pozarządowego oraz współpracy publiczno – społecznej, organizacja szkoleń, warsztatów i spotkań dla organizacji pozarządowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów,
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Administracyjnych w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do 6 czerwca 2019 r. do godz. 15.30 (liczy się termin wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.