Jesteś tutaj

Podziel się z nami swoją opinią w sprawie „Strategii Promocji Marki Miasta Augustowa na lata 2017-2022”

Na podstawie wyników badań społecznych przeprowadzonych z udziałem mieszkańców Augustowa w I kwartale 2017 r., powstała „Strategia Promocji Marki Miasta Augustowa na lata 2017-2022” określająca cele i kierunki działań, które mają doprowadzić do wzmocnienia wizerunku i wzrostu rozpoznawalności marki Augustowa w świadomości Polaków. Serdecznie zapraszamy mieszkańców Augustowa do zapoznania się z dokumentem i wyrażenia swojej opinii na ten temat podczas konsultacji społecznych, które prowadzone będą w dn. 2-8 sierpnia 2017 r.
 
Augustów jest miastem w Polsce znanym i rozpoznawanym, jednak jego znajomość wśród mieszkańców Polski jest dość pobieżna. Bardzo silnie jest on kojarzony z bogactwem przyrodniczym – jeziorami, lasami i wypoczynkiem – to dominujące skojarzenia zarówno w grupie ogólnopolskiej, jak i mieszkańców miasta. Wciąż jednak miastu brakuje cech, symboli, miejsc wyróżniających Augustów na tle innych, konkurujących ze sobą miejscowości uzdrowiskowych i wypoczynkowych.
 
Augustów ma obecnie także ogromne ambicje pozycjonowania się jako miasto tętniące życiem, otwarte na biznes, znakomite miejsce do pracy i osiedlania się. Rozwój funkcji gospodarczych miasta – stworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej i włączenie jej do Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej daje miastu szansę na pozyskanie inwestorów, którzy pobudzą rynek pracy oraz staną się bodźcem dla wielu młodych, wykwalifikowanych ludzi do zamieszkania w Augustowie. To nowe wyzwanie dla miasta w sferze promocji wizerunkowej.
 
Augustów od wielu lat prowadzi działania promocyjne, budujące wizerunek i podnoszące konkurencyjność miasta. Od 2015 roku miasto wykorzystuje w materiałach promocyjnych ujednolicony system identyfikacji wizualnej. W celu zachęcenia do przyjazdu turystów czy przyciągnięcia inwestorów do Augustowa potrzeba jednak znacznie mocniejszej i wyrazistej marki. Budowanie wizerunku Augustowa powinno mieć charakter stałych działań przynoszących trwałe efekty.
 
W tym celu opracowana została „Strategia Promocji Marki Miasta Augustowa na lata 2017-2022” wytyczająca jasne, konkretne cele i kierunki działań, które mają doprowadzić do wzmocnienia wizerunku i wzrostu rozpoznawalności marki Augustowa w świadomości Polaków.
Opracowanie „Strategii Promocji Marki Miasta Augustowa na lata 2017-2022” zostało poprzedzone gruntowną diagnozą stanu obecnego oraz przeprowadzonymi badaniami społecznymi z udziałem reprezentatywnej grupy Polaków, mieszkańców Augustowa, w tym m.in. przedsiębiorców, przedstawicieli organizacji pozarządowych i branży turystycznej. 
 
„Strategia Promocji Marki Miasta Augustowa na lata 2017-2022” składa się z części analitycznej, przedstawiającej wnioski z opracowanych diagnoz, analiz i badań oraz części strategicznej, która wytycza cele i kierunki działań na lata 2017-2022.
 
Serdecznie zapraszamy mieszkańców Augustowa do zapoznania się z dokumentem i zgłaszania wszystkich uwag, opinii, propozycji, które posłużą lepszemu zdefiniowaniu celów i kierunków działań promocyjnych naszego miasta. Bardzo zależy nam na poznaniu opinii i wniosków mieszkańców, które z pewnością stanowić będą cenny wkład do ostatecznej wersji „Strategii Promocji Marki Miasta Augustowa 2017-2022” poddanej pod obrady sesji Rady Miejskiej w Augustowie.
 
Wszelkie wnioski, uwagi, opinie do projektu „Strategii Promocji Marki Miasta Augustowa 2017-2022”  składać można od 2 do 8 sierpnia 2017 r. za pośrednictwem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Miasta Augustowa nr 779/17 z dn. 18 lipca 2017 r.  (do pobrania poniżej). Wypełniony formularz konsultacji prosimy przekazywać:
  • bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Augustowie przy ul. 3 Maja 60 w Biurze Obsługi Klienta,
  • za pośrednictwem poczty tradycyjnej przesyłając na adres pocztowy Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów,
  • poprzez pocztę elektroniczną przesyłając na adres e-mail: promocja@urzad.augustow.pl
Raz jeszcze serdecznie zapraszamy mieszkańców Augustowa do zaangażowania i zgłaszania swoich uwag do projektu „Strategii Promocji Marki Miasta Augustowa 2017-2022”!
 

ARTYKUŁY POWIĄZANE