Jesteś tutaj

Załatw to bez wychodzenia z domu! Pozyskaliśmy 3 miliony na e-usługi w miejskiej spółce

Augustów otrzymał 3 miliony dofinansowania na realizację projektu w miejskich wodociągach. Już wkrótce płatności online, monitorowania liczników, zgłoszenia awarii i bieżącej obsługi będzie można dokonać bez wychodzenia z domu. 

Będzie prościej i sprawniej

Przedmiotem projektu, który zostanie zrealizowany w Augustowie jest stworzenie zdalnej, przyjaznej klientowi komunikacji z miejskimi wodociągami. Wdrożenie systemu odczytu i monitoringu mediów wraz z wykorzystaniem e-usług, to krok naprzód w kwestii uproszczenia i usprawnienia kontaktu z miejskimi instytucjami, a także możliwość zmniejszenia kosztów eksploatacyjnych, skrócenia procesu obiegu dokumentów i poprawy bezpieczeństwa ich przechowywania.

 

Warto inwestować w przyszłość

Zadowolenia z realizacji projektu nie kryje Burmistrz Augustowa - Mirosław Karolczuk: 

- Cieszę się ze wszystkich działań, które sprawiają, że Augustów jest jeszcze lepszym miejscem do życia. Zwłaszcza, kiedy możemy je finansować ze środków zewnętrznych. Te 3 miliony złotych do poważne wsparcie. Cyfryzacja jest dla mnie bardzo ważną dziedziną - z uwagą przyglądam się wszelkim rozwiązaniom, które są z powodzeniem wdrażane zarówno w naszym kraju, jak i poza jego granicami. Dziś czas na Miejskie Wodociągi. Gratuluję Panu Prezesowi Bartoszowi Buczyńskiemu skutecznej pracy i trzymam kciuki za jak najszybszą realizację projektu. - powiedział Burmistrz Mirosław Karolczuk.  

 

Realne korzyści

Wiemy już jakie sprawy da się załatwić zdalnie. Realizacja projektu pozwoli na wdrożenie następujących e-usług:

 

  • Dostęp do faktur elektronicznych z możliwością płatności on-line.
  • Usługa kontroli terminów, np. legalizacji, konserwacji, wodomierza, ważności wydanej decyzji.
  • Usługa dostępu do elektronicznego systemu powiadamiania i nadzoru (awaria sieci, monitorowanie własnego licznika, informacje o zagrożeniach).
  • Usługa zgłoszenia przez klienta zaistniałego zdarzenia, np. awarii.
  • Usługa konsultacji z użytkownikami.
  • Usługa dostępu do aktualnego wskazania licznika oraz historycznych stanów rozliczeniowych.
  • Usługa kalendarza rezerwacji.
  • Złożenie wniosku o rozłożenie należności na raty.
  • Złożenie wniosku o określenie warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej
    i kanalizacji sanitarnej.
  • Złożenie wniosku o zawarcie umowy na dostawę mediów.
  • Złożenie wniosku o umorzenie należności

GALERIA