Jesteś tutaj
ZAPROSZENIE do składania ofert na obsługę w zakresie wyceny nieruchomości i sporządzania opracowań – inwentaryzacji
ZAPROSZENIE
do składania ofert na obsługę w zakresie wyceny nieruchomości i sporządzania opracowań – inwentaryzacji
Zamawiający:
Gmina Miasto Augustów, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów
E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl , strona: bip.um.augustow.pl
Tel. 87 643 42 10, fax. 87 643 42 11
NIP 846 15 29 116, REGON 790670817
Określenie trybu zamówienia: usługa
Postępowanie prowadzone jest w trybie zaproszenia do składania ofert z ogłoszeniem, zgodnie z § 5 ust.1 lit. c) Zarządzenia Nr 746/2017 Burmistrza Miasta Augustowa z dnia 22.06.2017 r. w sprawie wprowadzenia procedur udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Augustowie zmienionego Zarządzeniem Nr 1152/18 Burmistrza Miasta Augustów z dnia 31 sierpnia 2018 r. w sprawie wprowadzenia zmian w regulaminie udzielania zamówień publicznych przez Gminę Miasto Augustów których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
- Przedmiot zamówienia: usługa
Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie w 2021 r. w zakresie:
- bieżąca obsługa Zamawiającego w zakresie wyceny nieruchomości,
- sporządzanie opracowań – inwentaryzacji w celu oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali.
Kod CPV
70331000 - Usługi nieruchomości mieszkalnych
70332000 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest:
- Agnieszka Litwiejko – Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, tel. 87 643 42 23, agnieszka.litwiejko@urzad.augustow.pl,
- Magdalena Wierzbicka – Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, tel. 87 643 80 60, magdalena.wierzbicka@urzad.augustow.pl,
- Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia: od 02.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie szacowania nieruchomości niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje uprawnieniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Kryteria wyboru oferty (w punktach i procentach)
a) przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- cena – 60%,
- doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zadania – 40 %,
b) ocena oferty będzie wyrażona w punktach i zostanie dokonana zgodnie ze wzorem:
LP = CN /CB x 0,6 + D x 0,4
Gdzie:
LP – liczba punktów
CN – cena oferty najtańszej
CB – cena oferty badanej
D – punkty doświadczenia
0,6 – kryterium cenowe
0,4 – kryterium za doświadczenie
c) Ustalając cenę oferty według poszczególnych pozycji formularza cenowego. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę łączna cena brutto obliczona za pomocą formularza cenowego i zapisana w formularzu ofertowym.
d) do porównania i oceny ofert Zamawiający będzie brał cenę brutto całości zamówienia.
e) Punktacje za doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zadania Zamawiający przyjmie według następującej skali:
- mniejszy niż 1 rok – 0 pkt,
- od 1 do 5 lat – 10 pkt,
- od 5 do 10 lat – 20 pkt,
- od 10 do 15 lat – 30 pkt,
- ponad 15 lat – 40 pkt,
W przypadku wskazania kilku osób wyznaczonych do realizacji zadania. Zamawiający przyjmie do oceny najdłuższe doświadczenie zawodowe. Ustalona punktacja będzie składową do wyboru najkorzystniejszej oferty.
f) maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania wynosi 100 punktów
g) za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów
h) w przypadku uzyskania przez Oferentów jednakowej liczby punktów, Zamawiający przeprowadzi pomiędzy Oferentami dodatkowe negocjacje.
- Dokumentację zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok. nr 4, tel. 87 643 42 23.
- Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta, Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, pokój nr 7 do dnia 02 grudnia 2020 r. do godz. 1300.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02 grudnia 2020 r. o godzinie 1310 w Urzędzie Miejskim w Augustowie (adres j.w.) w pokoju nr 26. Otwarcie ofert jest jawne.
Ze względu na sytuację zagrożenia epidemiologicznego, Zamawiający przewiduje, że w sytuacji gdy Urząd będzie niedostępny dla osób niezatrudnionych w dniu wyznaczonym na otwarcie ofert, czynność ta odbędzie się bez możliwości fizycznej obecności przedstawicieli wykonawców. Zamawiający zapewni wówczas transmisję online z czynności otwarcia ofert dostępny pod linkiem:
http://augustow.esesja.pl/transmisje_z_obrad_rady
Oferta powinna być złożona w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę oraz adres Zamawiającego, nazwę i siedzibę (adres) Wykonawcy. Koperta powinna zostać opisana w następujący sposób:
…………………………………… …………………………………… (Nazwa Wykonawcy) …………………………………… …………………………………… (Siedziba -adres Wykonawcy) Gmina Miasto Augustów ul. 3 Maja 60 16-300 Augustów Oferta na: Obsługę w zakresie wyceny nieruchomości i sporządzania opracowań – inwentaryzacji na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie w 2021 r. - nie otwierać przed 02 grudnia 2020 r., godz. 1310 |
Oferty otrzymane po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.
- Termin związania ofertą:
30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- Zawartość oferty:
Oferta powinna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy,
- wypełniony formularz cenowy,
- wypełniony formularz - Wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia,
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do podpisania oferty. (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej),
- Poświadczoną za zgodności z oryginałem kserokopię odpisu uprawnień zawodowych.
Oferta wypełniona na formularzach innych niż przedłożone przez Zamawiającego w załącznikach do oferty będzie podlegać odrzuceniu.
- Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postepowania drogą elektroniczną oraz publikacja informacji na stronie BIP
- Dodatkowe postanowienia:
- Zamawiający nie przewiduje ofert wariantowych;
- Zamawiający nie przewiduje ofert częściowych;
- Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w zaproszeniu do złożenia oferty;
- Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów wskazanych w zaproszeniu do składania ofert w sytuacji ich niezłożenia wraz z ofertą w wyznaczonym terminie;
- Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:,
- będzie złożona w niewłaściwej formie,
- jej treść nie będzie odpowiadała treści zaproszenia do składania ofert,
- jej złożenie będzie czynem nieuczciwej konkurencji,
- oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
- wpłynęła po terminie;
- zawiera cenę dumpingową tzn. cenę niepokrywającą kosztów produkcji;
- Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty;
- Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem składania ofert, wykonał nienależycie zamówienie publiczne;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała kwotę, którą Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – przy czym Zamawiający może zwiększyć kwotę którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty
- Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz;
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do składania ofert i uzyska najwyższą ilość punktów, z zastrzeżeniem pkt 6;
- Zamawiający przewiduje negocjacje z Wykonawcą który złożył najkorzystniejsza ofertę przed zawarciem umowy. W wyniku negocjacji nie może zostać ustalona cena wyższa niż wskazana w ofercie
Osoba merytorycznie odpowiedzialna za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- Magdalena Wierzbicka – podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Augustowie
Informacja dostępna również na Stronie BIP Urzędu Miejskiego w Augustowie.
PLIKI
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Projekt umowy | 2.37 MB |
Formularz cenowy | 13.99 KB |
Formularz ofertowy | 897.61 KB |
Zaproszenie na składanie ofert na obsługę w zakresie wyceny nieruchomości i sporządzania opracowań - inwentaryzacja | 1.43 MB |