Jesteś tutaj
Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Uaktualnione przez Patryk Bądziul, 01/07/2022, Wysłane przez Emilia Walicka, 23/02/2016
INSTRUKCJA KROK PO KROKU
- Wypełnij wniosek o wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
-
Do wniosku dołącz:
- zgodę dotychczasowego Inwestora na przeniesienie decyzji,
- pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu Inwestora (Wnioskodawcy), z opłatą skarbową 17 zł, jeżeli Inwestor (Wnioskodawca) działa przez pełnomocnika,
- opłatę skarbową za przeniesienie decyzji w wysokości 56 zł.
- Złóż wniosek wraz z załącznikami.
- W przypadku, gdy wniosek będzie niekompletny, organ wezwie wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania. Jeśli we wskazanym terminie wniosek nie zostanie uzupełniony, zostanie on pozostawiony bez rozpoznania.
- Po zakończeniu postępowania dowodowego zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie.
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
- Załączniki wymienione w formularzu wniosku.
Opłaty:
- 56 zł - opłata skarbowa za wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
- 17 zł - opłata skarbowa za dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika
Wszelkie zobowiązania można wpłacać:
- w kasie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. Młyńska 35 (poniedziałek – piątek w godz. 8.00 – 14.00);
- w każdym Urzędzie Pocztowym na terenie Augustowa;
- przelewem na nr konta 08 1240 5787 1111 0010 7154 5272.
Miejsce złożenia i odbioru:
Miejsce złożenia wniosku:
Urząd Miejski w Augustowie
Biuro Obsługi Klienta
ul. Młyńska 35
16-300 Augustów
Parter
Parter
Miejsce odbioru decyzji:
Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej pok. 312
Urząd Miejski w Augustowie
ul. Młyńska 35
16-300 Augustów
II Piętro lub za pośrednictwem poczty.
II Piętro lub za pośrednictwem poczty.
Termin odpowiedzi:
W ciągu 2 tygodni.
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Suwałkach za pośrednictwem tutejszego Urzędu w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r., poz. 293 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1000 z późn. zm.).
Wymagane załączniki do pobrania:
- Wniosek o przeniesienie decyzji.
- Oświadczenie - zgoda dotychczasowego Inwestora na przeniesienie decyzji.
Sprawę prowadzi:
Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej, pok. 312.
Natalia Wiśniewska
Tel.: 87 643 42 17
Poniżej udostępnione zostały dokumenty, które można pobrać, wydrukować a następnie wypełnić w wersji papierowej i złożyć w siedzibie Urzędu.
Formularz elektroniczny:
Wypełnione dokumenty można wysłać jako załączniki do urzędu na dostępnym formularzu w ePAUP:
Pismo ogólne do podmiotu publicznego