Strona Urzędu Miejskiego w Augustowie
Opublikowane na Strona Urzędu Miejskiego w Augustowie (https://urzad.augustow.pl)

Strona główna > Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

Uaktualnione przez Patryk Bądziul, 01/07/2022, Wysłane przez Emilia Walicka, 23/02/2016

INSTRUKCJA KROK PO KROKU

  1. Wypełnij wniosek o wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
  2. Do wniosku dołącz:
    1. zgodę dotychczasowego Inwestora na przeniesienie decyzji, 
    2. pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu Inwestora (Wnioskodawcy), z opłatą skarbową 17 zł, jeżeli Inwestor (Wnioskodawca) działa przez pełnomocnika,
    3. opłatę skarbową za przeniesienie decyzji w wysokości 56 zł.
  3. Złóż wniosek wraz z załącznikami. 
  4. W przypadku, gdy wniosek będzie niekompletny, organ wezwie wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania. Jeśli we wskazanym terminie wniosek nie zostanie uzupełniony, zostanie on pozostawiony bez rozpoznania. 
  5. Po zakończeniu postępowania dowodowego zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie.

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
  2. Załączniki wymienione w formularzu wniosku.

Opłaty:

- 56 zł - opłata skarbowa za wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

- 17 zł - opłata skarbowa za dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika
 

Wszelkie zobowiązania można wpłacać:
  • w kasie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. Młyńska 35 (poniedziałek – piątek w godz. 8.00 – 14.00);
  • w każdym Urzędzie Pocztowym na terenie Augustowa;
  • przelewem na nr konta 08 1240 5787 1111 0010 7154 5272.

Miejsce złożenia i odbioru:

Miejsce złożenia wniosku:
Urząd Miejski w Augustowie
Biuro Obsługi Klienta 
ul. Młyńska 35
16-300 Augustów
Parter

Miejsce odbioru decyzji:

Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej pok. 312
Urząd Miejski w Augustowie
ul. Młyńska 35
16-300 Augustów
II Piętro lub za pośrednictwem poczty.
 

Termin odpowiedzi:

W ciągu 2 tygodni.

Tryb odwoławczy:

Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Suwałkach za pośrednictwem tutejszego Urzędu w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r., poz. 293 z późn. zm.).
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późn. zm.).
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1000 z późn. zm.).

Wymagane załączniki do pobrania:

  1. Wniosek o przeniesienie decyzji.
  2. Oświadczenie - zgoda dotychczasowego Inwestora na przeniesienie decyzji.

Sprawę prowadzi:

Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej, pok. 312.
Natalia Wiśniewska
Tel.: 87 643 42 17
E-mail: Natalia.Wisniewska@urzad.augustow.pl [1]
 
 

Poniżej udostępnione zostały dokumenty, które można pobrać, wydrukować a następnie wypełnić w wersji papierowej i złożyć w siedzibie Urzędu.

Formularz elektroniczny:

Wypełnione dokumenty można wysłać jako załączniki do urzędu na dostępnym formularzu w ePAUP:

Pismo ogólne do podmiotu publicznego [2]

 

ZAŁĄCZNIKI

Microsoft Office document icon wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.doc [3]
PDF icon wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.pdf [4]
Powrót na wcześniej otwartą stronę POWRÓT [5]

© 2024 Gmina Miasto Augustów. Wszelkie prawa zastrzeżone


Źródłowy URL: https://urzad.augustow.pl/dla-mieszkancow/mieszkancy/wykaz-spraw-i-formularzy/przeniesienie-decyzji-o-warunkach-zabudowy

Odnośniki
[1] mailto:Natalia.Wisniewska@urzad.augustow.pl
[2] https://moj.gov.pl/nforms/engine/ng/index?xFormsAppName=PismoOgolneDoPodmiotuPublicznego
[3] https://urzad.augustow.pl/sites/default/files/sprawy/wniosek_o_przeniesienie_decyzji_o_warunkach_zabudowy.doc
[4] https://urzad.augustow.pl/sites/default/files/sprawy/wniosek_o_przeniesienie_decyzji_o_warunkach_zabudowy.pdf
[5] https://urzad.augustow.pl/javascript%3Ahistory.go%28-1%29