Jesteś tutaj

Plebiscyt #SuperDzielnicowy 2024

Rozpoczyna się plebiscyt #SuperDzielnicowy 2024, który będzie jednym z wydarzeń realizowanych w 2024 r. w ramach wspólnej akcji społecznej Komendy Głównej Policji oraz Telewizji Puls #DzielnicaBEZstrachu. Tegoroczna edycja, ze względu na duże zainteresowanie ze strony uczestników poprzedniej edycji, została znacznie wydłużona, możliwość oddania głosu na „swojego dzielnicowego” trwać będzie, aż do końca kwietnia br. Celem akcji społecznej #DzielnicaBezStrachu jest zainteresowanie społeczeństwa problematyką bezpieczeństwa utrzymane w lekkiej konwencji, zaś samego plebiscytu zbliżenie dzielnicowych z mieszkańcami poprzez wyłonienie #SuperDzielnicowego 2024 oraz znalezienie najaktywniejszych polskich dzielnic w plebiscycie internetowym.

Akcji #DzielnicaBEZstrachu dedykowana jest strona internetowa https://dzielnicabezstrachu.pl/, za pomocą której można oddać też głos na „swojego dzielnicowego”, a promują ją aktorzy serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”, który można oglądać na Puls 2. Są to: Andrzej Młynarczyk, który wspierał akcję w ubiegłym roku, Jasper Sołtysiewicz i Aleksandra Listwan, a także ubiegłoroczny zdobywca tytułu #SuperDzielnicowego – młodszy aspirant Patryk Klekot.

Wskazane działania mają charakter stały, niemniej jednak dla wzmocnienia siły ich przekazu, sukcesywnie podejmowane są nowe działania, określane mianem wydarzeń. Pierwszym tego rodzaju wydarzeniem w bieżącym roku będzie plebiscyt #SuperDzielnicowy 2024.

Plebiscyt #SuperDzielnicowy 2024, daje możliwość szerszego zaprezentowania służby w Policji, a szczególnie zadań realizowanych przez dzielnicowych przez pryzmat odbioru przez przeciętnego obywatela.

- Ubiegłoroczny, pionierski plebiscyt na #SuperDzielnicowego, organizowany wraz z Komendą Główną Policji w ramach akcji społecznej #DzielnicaBEZstrachu, cieszył się dużą popularnością, otrzymaliśmy setki zgłoszeń i inspirujących historii o pracy polskich dzielnicowych. To inicjatywa, która pozwala docenić i wyróżnić tych, którzy dbają o bezpieczeństwo lokalnych społeczności, a tym samym wpływają na budowanie więzi z mieszkańcami. O takich relacjach jest też m.in. nasz serial „Dzielnica strachu” - powiedziała Justyna Ganczarek, Dyrektor Sprzedaży i Marketing w Telewizji Puls - Cieszymy się, że możemy nie tylko dostarczać widzom Telewizji Puls emocjonujący i jakościowy serial, jakim jest „Dzielnica strachu”, ale również wpływać na bezpieczeństwo poprzez naszą akcję społeczną.