Jesteś tutaj

Augustowska Rada Działalności Pożytku Publicznego IV kadencji

ZARZĄDZENIE NR 321/2024

BURMISTRZA MIASTA AUGUSTOWA

z dnia 14 listopada 2024 roku

w sprawie utworzenia Augustowskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego i powołania
jej członków.

Na podstawie art. 30 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465) w związku z art. 41 f ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1491) oraz § 2 ust. 1 Trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Augustowskiej Rady Działalności Pożytku stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr X/85/15 Rady Miejskiej w Augustowie z dnia 8 lipca 2015 r. w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Augustowskiej rady Działalności Pożytku Publicznego (Dz. Urz. Woj. Podl. Z 2015 r. poz. 2374)

zarządzam, co następuje:

§ 1. Tworzy się w Mieście Augustów Augustowską Radę Działalności Pożytku Publicznego.

§ 2. Powołuje się na członków Augustowskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego następujące osoby:

  1. Sylwia Bielawska
  2. Seweryn Maksimowski
  3. Dariusz Ostapowicz
  4. Ewa Lucyna Matulewicz
  5. Magdalena Śleszyńska
  6. Barbara Cituk
  7. Agnieszka Joanna Turowska
  8. Katarzyna Obek
  9. Justyna Maria Krzywińska
  10. Barbara Eugenia Korzeniewska
  11. Helena Jolanta Sołtys

§ 3. Zarządzenie podlega opublikowaniu na stronie internetowej Urzędu Miejskiego, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na elektronicznej tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Augustowie.

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Wydziału Spraw Społecznych i Administracyjnych.

§ 5. Traci moc zarządzenie Nr 395/2021 Burmistrza Miasta Augustowa z dnia 14 grudnia 2021 r. w sprawie utworzenia Augustowskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego i powołania jej członków.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 15 listopada 2024 r.