Jesteś tutaj
Sprzedaż lokali mieszkalnych ich najemcom
Uaktualnione przez Magdalena Wierzbicka, 30/11/2021, Wysłane przez admin, 02/02/2016
INSTRUKCJA KROK PO KROKU
- Pobierz, wydrukuj i wypełnij wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego.
- Do wniosku dołącz wymagane załączniki.
- Złóż wniosek wraz z załącznikami w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Augustowie.
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego.
- Umowa najmu lokalu mieszkalnego zawarta na czas nieoznaczony.
- Oświadczenie.
Opłaty:
Brak
Miejsce złożenia:
Biuro Obsługi Klienta (pok. 101)
Urząd Miejski w Augustowie
ul. Młyńska 35
16-300 Augustów
Parter
Parter
Miejsce odbioru:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, (pok. 303)
Urząd Miejski w Augustowie
ul. Młyńska 35
16-300 Augustów
drugie piętro
drugie piętro
lub za pośrednictwem poczty.
Termin odpowiedzi:
Nie później, niż w ciągu sześciu miesięcy
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Uwagi:
Sprzedaż lokalu może nastąpić tylko na rzecz najemcy lokalu, czyli osoby, z którą zawarta jest umowa najmu lokalu mieszkalnego na czas nieoznaczony.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 z późn. zm.)
- Uchwała Nr XXXIX/182/08 Rady Miejskiej w Augustowie z dnia 30 grudnia 2008 r. w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata lub na czas nieoznaczony (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2009 r. poz. 47)
- Uchwała XXI/180/16 Rady Miejskiej w Augustowie z dnia 31 marca 2016 r. w sprawie określenia warunków udzielania bonifikat i wysokości stawek procentowych przy sprzedaży lokali mieszkalnych (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2016 r. poz. 1737)
Wymagane załączniki do pobrania:
- Wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego.
- Oświadczenie
Sprawę prowadzi:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, (pok. 303)
tel. 87 643 42 23
e-mail: gospodarka.nieruchomosciami@urzad.augustow.pl
e-mail: gospodarka.nieruchomosciami@urzad.augustow.pl