Jesteś tutaj

Decyzja o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudow

INSTRUKCJA KROK PO KROKU

1. Wypełnij wniosek o wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.

2. Do wniosku dołącz:

a) zgodę dotychczasowego Inwestora na przeniesienie decyzji,

b) pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu Inwestora (Wnioskodawcy),
z opłatą skarbową 17 zł, jeżeli Inwestor (Wnioskodawca) działa przez pełnomocnika,

c) opłatę skarbową za przeniesienie decyzji w wysokości 56 zł. (Inwestycje związane bezpośrednio z budownictwem mieszkaniowym są zwolnione od opłaty skarbowej).

3. Złóż wniosek wraz z załącznikami.

4. W przypadku, gdy wniosek będzie niekompletny, organ wezwie wnioskodawcę
do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania.
Jeśli we wskazanym terminie wniosek nie zostanie uzupełniony, zostanie on pozostawiony
bez rozpoznania.

6. Po zakończeniu postępowania dowodowego zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie.

 

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.

  2. Załączniki wymienione w formularzu wniosku.

 

Opłaty:

Opłata skarbowa:

a) 56 zł - za wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.

b) 17 zł - za dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika,

 

Miejsce złożenia i odbioru:

Miejsce złożenia wniosku:

Urząd Miejski w Augustowie

Biuro Obsługi Klienta

ul. 3 Maja 60

16-300 Augustów

Miejsce odbioru decyzji:

Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej, pok. 27

Urząd Miejski w Augustowie

ul. 3 Maja 60

16-300 Augustów

 

Termin odpowiedzi:

W ciągu 2 tygodni.

 

Tryb odwoławczy:

Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Suwałkach za pośrednictwem tutejszego Urzędu w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

 

Uwagi:

-

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(Dz. U. z 2015 r., poz. 199 ze zm).

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.).

Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r., poz. 783 z późn. zm.).

Wymagane załączniki do pobrania:

  1.  Wniosek o przeniesienie decyzji.

  2.  Oświadczenie - zgoda dotychczasowego Inwestora na przeniesienie decyzji.

 

Sprawę prowadzi:

Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej, pok. 27.

Anna Kowalczuk

Tel.: 87 643 42 16

Email: Anna.Kowalczuk@urzad.augustow.pl