Jesteś tutaj
Decyzja o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudow
INSTRUKCJA KROK PO KROKU
1. Wypełnij wniosek o wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
2. Do wniosku dołącz:
a) zgodę dotychczasowego Inwestora na przeniesienie decyzji,
b) pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu Inwestora (Wnioskodawcy),
z opłatą skarbową 17 zł, jeżeli Inwestor (Wnioskodawca) działa przez pełnomocnika,
c) opłatę skarbową za przeniesienie decyzji w wysokości 56 zł. (Inwestycje związane bezpośrednio z budownictwem mieszkaniowym są zwolnione od opłaty skarbowej).
3. Złóż wniosek wraz z załącznikami.
4. W przypadku, gdy wniosek będzie niekompletny, organ wezwie wnioskodawcę
do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania.
Jeśli we wskazanym terminie wniosek nie zostanie uzupełniony, zostanie on pozostawiony
bez rozpoznania.
6. Po zakończeniu postępowania dowodowego zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie.
Wymagane dokumenty:
-
Wniosek o wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
-
Załączniki wymienione w formularzu wniosku.
Opłaty:
Opłata skarbowa:
a) 56 zł - za wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
b) 17 zł - za dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika,
Miejsce złożenia i odbioru:
Miejsce złożenia wniosku:
Urząd Miejski w Augustowie
Biuro Obsługi Klienta
ul. 3 Maja 60
16-300 Augustów
Miejsce odbioru decyzji:
Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej, pok. 27
Urząd Miejski w Augustowie
ul. 3 Maja 60
16-300 Augustów
Termin odpowiedzi:
W ciągu 2 tygodni.
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Suwałkach za pośrednictwem tutejszego Urzędu w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Uwagi:
-
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(Dz. U. z 2015 r., poz. 199 ze zm).
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r., poz. 783 z późn. zm.).
Wymagane załączniki do pobrania:
-
Wniosek o przeniesienie decyzji.
-
Oświadczenie - zgoda dotychczasowego Inwestora na przeniesienie decyzji.
Sprawę prowadzi:
Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej, pok. 27.
Anna Kowalczuk
Tel.: 87 643 42 16