Strona Urzędu Miejskiego w Augustowie
Opublikowane na Strona Urzędu Miejskiego w Augustowie (https://urzad.augustow.pl)

Strona główna > Nabór uzupełniający do projektu „Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na terenie Augustowa”

Nabór uzupełniający do projektu „Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na terenie Augustowa”

Wysłane przez Emilia Słucka, 01/04/2019
Treść: 

Burmistrz Augustowa ogłasza uzupełniający nabór deklaracji o dofinansowanie do zakupu i montażu instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii w zakresie projektu ,,Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na terenie Augustowa” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania ze środków unijnych w wysokości 65% wartości netto zadania na zakup i montaż zestawów fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną o mocy 3 kW, 4 kW, 5 kW lub/oraz zakup i montaż zestawów kolektorów słonecznych wytwarzających energię cieplną. Mieszkaniec zobowiązuje się do pokrycia wkładu własnego, na który składa się 35% wartości netto budowy zestawów fotowoltaicznych lub/oraz zestawów kolektorów słonecznych oraz należny podatek VAT wyliczony zgodnie z interpretacją Ministerstwa Rozwoju z dnia 30/10/2017 r. (nr pisma DKF-IV.7517.142.2017.DK.). Ostateczna kwota wkładu finansowego mieszkańca będzie znana po rozstrzygnięciu przetargu.

Zapraszamy do składania wstępnych deklaracji do 12.04.2019 do godz. 15.30. Deklaracje należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego przy ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów.

Deklaracje mogą składać osoby fizyczne posiadające prawo do dysponowania zgłaszanym do projektu budynkiem mieszkalnym położonym w granicach administracyjnych Augustowa, nieposiadające zobowiązań finansowych wobec Augustowa, nieprowadzące działalności gospodarczej w danym budynku. Złożenie deklaracji nie jest tożsame z udziałem w projekcie. W związku z ograniczoną liczbą miejsc, deklaracje będą klasyfikowane zgodnie z terminem wpływu, pożądaną mocą zestawów fotowoltaicznych/ rodzajami zestawów kolektorów słonecznych oraz jak najwyższym poziomem redukcji emisji CO2 w wyniku montażu instalacji. Wszystkie złożone deklaracje zostaną poddane weryfikacji. O zakwalifikowaniu do projektu będziemy informować mieszkańców telefonicznie. Montaż zestawów fotowoltaicznych lub/oraz zestawów kolektorów słonecznych odbywać się będzie w miesiącach czerwiec-lipiec 2019 roku. Montaże następować będą w uzgodnionych z mieszkańcami terminach. 

Druk deklaracji i Regulamin naboru dostępne są w załączeniu oraz w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Augustowie.

Wszelkich informacji udzielają pracownicy Referatu Promocji, Turystyki, Kultury i Funduszy Zewnętrznych, tel. 87 643 80 61, 532 364 013.

 

Pliki: 
PDF icon regulamin.pdf
PDF icon ogloszenie.pdf
Microsoft Office document icon deklaracja mieszkanca - fotowoltaika.doc
Plik deklaracja mieszkanca - kolektory sloneczne.docx

© 2024 Gmina Miasto Augustów. Wszelkie prawa zastrzeżone


Źródłowy URL: https://urzad.augustow.pl/node/2108