Strona Urzędu Miejskiego w Augustowie
Opublikowane na Strona Urzędu Miejskiego w Augustowie (https://urzad.augustow.pl)

Strona główna > Zatwierdzenie podziału nieruchomości

Uaktualnione przez Magdalena Wierzbicka, 15/07/2021, Wysłane przez admin, 02/02/2016

INSTRUKCJA KROK PO KROKU

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij wniosek o zatwierdzenie podziału nieruchomości.
  2. Do wniosku dołącz wymagane załączniki.
  3. Złóż wniosek wraz z załącznikami w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Augustowie.
  4. W przypadku, gdy wniosek będzie niekompletny, organ wezwie wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania. Jeśli we wskazanym terminie wniosek nie zostanie uzupełniony, zostanie on pozostawiony bez rozpoznania. 
  5. Organ zawiadomi wnioskodawcę i inne podmioty, którym przysługuje przymiot strony, o poszczególnych etapach prowadzonego postępowania.
  6. Po zakończeniu postępowania dowodowego zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie.

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o zatwierdzenie podziału nieruchomości
  2. Załączniki:
Do wydania postanowienia:
  1. wstępny projekt podziału opracowany na kopii mapy zasadniczej sporządzony przez     geodetę – 3 egz.
  2. dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości /odpis z księgi wieczystej, akt notarialny, postanowienie sądowe, akt własności ziemi/
  3. wypis z ewidencji gruntów i kopię mapy ewidencyjnej obejmującej nieruchomość podlegającą podziałowi
  4. wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej
Do wydania decyzji:
  1. mapa z projektem podziału 
  2. protokół  z przyjęcia granic nieruchomości
  3. wykaz zmian gruntowych
  4. pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podział działki

Opłaty:

Brak

Miejsce złożenia:

Biuro Obsługi Klienta, (pok. 101)
Urząd Miejski w Augustowie
ul. Młlyńska 35
16-300 Augustów
parter

Miejsce odbioru:

Wydział Gospodarki Nieruchomościami, (pok. 303)
Urząd Miejski w Augustowie
 ul. Młyńska 35
16-300 Augustów
drugie piętro
lub za pośrednictwem poczty.

Termin odpowiedzi:

Wydanie postanowienia - nie później, niż w ciągu miesiąca od daty złożenia kompletu dokumentów
Wydanie decyzji - nie później, niż w ciągu miesiąca od daty złożenia kompletu dokumentów do wydania decyzji

Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Suwałkach za pośrednictwem tut. organu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 z późn. zm.),
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. 268, poz. 2663)

Wymagane załączniki do pobrania:

Wniosek o zatwierdzenie podziału nieruchomości

Sprawę prowadzi:

Wydział Gospodarki Nieruchomościami, (pok. 303)
tel. 87 643 42 23
e-mail: gospodarka.nieruchmosciami@urzad.augustow.pl [1]
 

ZAŁĄCZNIKI

Microsoft Office document icon wniosek o zatwierdzenie podzialu nieruchomosci-2.doc [2]
Powrót na wcześniej otwartą stronę POWRÓT [3]

© 2024 Gmina Miasto Augustów. Wszelkie prawa zastrzeżone


Źródłowy URL: https://urzad.augustow.pl/dla-mieszkancow/mieszkancy/wykaz-spraw-i-formularzy/zatwierdzenie-podzialu-nieruchomosci

Odnośniki
[1] mailto:gospodarka.nieruchmosciami@urzad.augustow.pl
[2] https://urzad.augustow.pl/sites/default/files/sprawy/wniosek_o_zatwierdzenie_podzialu_nieruchomosci-2_0.doc
[3] https://urzad.augustow.pl/javascript%3Ahistory.go%28-1%29