INSTRUKCJA KROK PO KROKU
-
Pobierz, wydrukuj i wypełnij wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości.
-
Do wniosku dołącz kopię mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopię projektu zagospodarowania działki lub terenu.
-
Wypełniony i podpisany własnoręcznie wniosek wraz z załącznikiem złóż w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Augustowie.
Wymagane dokumenty
-
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości
-
Załącznik stanowiący kopię mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopię projektu zagospodarowania działki lub terenu, na której kolorem należy wyróżnić budynek będący przedmiotem wniosku.
Opłaty:
Brak
Miejsce złożenia wniosku:
Biuro Obsługi Klienta (pok. 101)
Urząd Miejski w Augustowie
ul. Młyńska 35
16-300 Augustów
Parter
Miejsce odbioru wniosku:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, (pok. 303)
Urząd Miejski w Augustowie
ul. Młyńska 35
16-300 Augustów
drugie piętro
lub za pośrednictwem poczty.
Termin odpowiedzi:
Nie później, niż w ciągu miesiąca
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn.zm.)
Wymagane załączniki do pobrania:
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości
Sprawę prowadzi:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, (pok. 303)