INSTRUKCJA KROK PO KROKU:
Przyjdź do Urzędu Stanu Cywilnego i wypełnij wniosek generowany na miejscu przez System Źródło.
Wymagane dokumenty:
Dokumenty stwierdzające tożsamość Jubilatów /do wglądu/.
Opłaty:
Nie pobiera się.
Miejsce złożenia i odbioru:
Urząd Stanu Cywilnego w Augustowie
ul. Młyńska 35
Termin odpowiedzi:
Do 180 dni.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Uwagi:
• Czynności podejmowane są na wniosek Jubilatów lub członków rodziny.
• USC miejsca zamieszkania Jubilatów pośredniczy w przekazywaniu dokumentów.
• Odznaczenia nadawane są przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej na wniosek Wojewody.
Podstawa prawna:
Art.19 ustawy o orderach i odznaczeniach z dn.16.10.1992r. (Dz.U. Nr 90, poz.450 z 1992r. z późn. zm.), Rozporządzenie Prezydenta RP z dn.15.12.2004r. w sprawie szczegółowego trybu postępowania w sprawach o nadanie orderów i odznaczeń oraz wzorów odpowiednich dokumentów (Dz.U. Nr 277, poz.2743 z późn. zm.).
Sprawę prowadzi:
Urząd Stanu Cywilnego w Augustowie
Barbara Puczyłowska - Kierownik
Karol Anuszkiewicz
Tel. 87 643 42 38, kom.: 532 343 870