Jesteś tutaj
Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu
INSTRUKCJA KROK PO KROKU
- Wypełnij wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu.
- Zaznacz na wniosku, czy zaświadczenie zostanie odebrane osobiście, czy też ma zostać wysłane pocztą.
-
Do wniosku dołącz:
- opłatę skarbową w wysokości 17 zł za wydanie zaświadczenia,
- pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu Wnioskodawcy wraz z opłatą skarbową 17 zł, jeżeli Wnioskodawca działa przez pełnomocnika.
- Złóż wniosek wraz z załącznikami.
- W przypadku, gdy wniosek będzie niekompletny, organ wezwie wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania. Jeśli we wskazanym terminie wniosek nie zostanie uzupełniony, zostanie on pozostawiony bez rozpoznania.
- Po zakończeniu postępowania zostanie wydane zaświadczenie kończące postępowanie.
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu.
- Załączniki wymienione w formularzu wniosku.
Opłaty:
Wszelkie zobowiązania można wpłacać:
- w kasie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60 (poniedziałek – piątek w godz. 8.00 – 14.00);
- w każdym Urzędzie Pocztowym na terenie Augustowa;
- przelewem na nr konta 08 1240 5787 1111 0010 7154 5272.
Miejsce złożenia i odbioru:
I Piętro lub za pośrednictwem poczty.
Termin odpowiedzi:
Tryb odwoławczy:
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018 r., poz. 1044 z późn. zm.).