Jesteś tutaj
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości
Uaktualnione przez Michał Salik, 10/07/2019, Wysłane przez admin, 02/02/2016
INSTRUKCJA KROK PO KROKU
- Pobierz, wydrukuj i wypełnij wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości.
- Wnieś opłatę skarbową za wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości.
- Wypełniony i podpisany własnoręcznie wniosek wraz z dowodem wpłaty opłaty skarbowej złóż w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Augustowie.
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości
Opłaty:
17 zł - opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia
Wszelkie zobowiązania można wpłacać:
- w kasie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60 (poniedziałek – piątek w godz. 8.00 – 14.00);
- w każdym Urzędzie Pocztowym na terenie Augustowa;
- przelewem na nr konta 77 1240 5211 1111 0000 4929 4220 Bank PEKAO S.A. Oddział I Suwałki Filia nr 1 Augustów Rynek Zygmunta Augusta 33.
Miejsce złożenia i odbioru:
Miejsce złożenia:
Biuro Obsługi Klienta
Urząd Miejski w Augustowie
ul. 3 Maja 60
16-300 Augustów
Parter
Parter
Miejsce odbioru:
Wydział Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami, pok. 4
Urząd Miejski w Augustowie
ul. 3 Maja 60
16-300 Augustów
Parter
Parter
lub za pośrednictwem poczty.
Termin odpowiedzi:
Nie później, niż w terminie 7 dni
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze późn. zm.)
Wymagane załączniki do pobrania:
Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości
Sprawę prowadzi:
Wydział Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami, pok. 4
tel. 87 643 42 23
e-mail: gospodarka.nieruchomosciami@urzad.augustow.pl
e-mail: gospodarka.nieruchomosciami@urzad.augustow.pl