Jesteś tutaj

Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

INSTRUKCJA KROK PO KROKU

  1. Wypełnij wniosek o wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
  2. Do wniosku dołącz:
    1. zgodę dotychczasowego Inwestora na przeniesienie decyzji, 
    2. pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu Inwestora (Wnioskodawcy), z opłatą skarbową 17 zł, jeżeli Inwestor (Wnioskodawca) działa przez pełnomocnika,
    3. opłatę skarbową za przeniesienie decyzji w wysokości 56 zł. (Inwestycje związane bezpośrednio z budownictwem mieszkaniowym są zwolnione od opłaty skarbowej). 
  3. Złóż wniosek wraz z załącznikami. 
  4. W przypadku, gdy wniosek będzie niekompletny, organ wezwie wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania. Jeśli we wskazanym terminie wniosek nie zostanie uzupełniony, zostanie on pozostawiony bez rozpoznania. 
  5. Po zakończeniu postępowania dowodowego zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie.

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
  2. Załączniki wymienione w formularzu wniosku.

Opłaty:

- 56 zł - opłata skarbowa za wydanie decyzji o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

- 17 zł - opłata skarbowa za dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika
 

Wszelkie zobowiązania można wpłacać:
  • w kasie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60 (poniedziałek – piątek w godz. 8.00 – 14.00);
  • w każdym Urzędzie Pocztowym na terenie Augustowa;
  • przelewem na nr konta 77 1240 5211 1111 0000 4929 4220 Bank PEKAO S.A. Oddział I Suwałki Filia nr 1 Augustów Rynek Zygmunta Augusta 33.

 

Miejsce złożenia i odbioru:

Miejsce złożenia wniosku:
Urząd Miejski w Augustowie
Biuro Obsługi Klienta 
ul. 3 Maja 60
16-300 Augustów
Parter

Miejsce odbioru decyzji:

Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej, pok. 27
Urząd Miejski w Augustowie
ul. 3 Maja 60
16-300 Augustów
I Piętro lub za pośrednictwem poczty.
 

Termin odpowiedzi:

W ciągu 2 tygodni.

Tryb odwoławczy:

Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Suwałkach za pośrednictwem tutejszego Urzędu w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1073).
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257).
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1827 z późn. zm.).

Wymagane załączniki do pobrania:

  1. Wniosek o przeniesienie decyzji.
  2. Oświadczenie - zgoda dotychczasowego Inwestora na przeniesienie decyzji.

Sprawę prowadzi:

Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej, pok. 27.
Anna Kowalczuk
Tel.: 87 643 42 16